Miks NNZ pakendid?

  • Üleilmne esindatus
  • Keskendumine kohalikule
  • Lai tootevalik
  • Uuenduslik suunanäitaja
  • Kohandatud pakendid
  • Usaldusväärne ja eetiline
  • Säästlik ja sotsiaalse meelsusega
Infonõue

Packaging enhances shelflife of tomatoes on the vine.

  • NNZ tomato on the vine shelflife

Kuupäev: 8 mai 2013

Tomatoes on the vine are usually packed in cardboard boxes or plastic trays and flowpacked with macro perforated polypropylene film (Folio-Fresh®).

Upon prolonged storage, moisture can build up inside the pack, and may cause mold to form on the green parts.

 

NNZ commissioned shelf life testing for tomatoes on the vine via Wageningen University. The results show that packaging enhances shelf life!

 

packaging                     

% soft tomatoes

% weight loss

       brix

   mold

none 47 2,4 5,4 no
Folio-Fresh® macro perforated 28 1,8 5,9 yes
Flow-Fresh® film with net 28 1,8 5,9 no

Test conditions: Eleven days after harvesting, storage at 20degr.C and 80% relative humidity.

Compared to unpacked tomatoes, Folio-Fresh® preserves firmness of the tomatoes, higher Brix and less weight loss.

Using a film with a portion of net material (Flow-Fresh®), mold formation was still absent eleven days after harvesting. If you are Interested in testing our packaging solutions please contact us for further information.

 

NNZ, your partner for packaging solutions since 1922!

  • NNZ icon

NNZ’st

NNZ on puu- ja köögivilja- ning tööstussektori klientidele mõeldud pakenditele spetsialiseerunud rahvusvaheline ettevõte. 1922. aastal asutatud pereettevõte on kasvanud ligi 250 töötajaga organisatsiooniks, millel on oma filiaalide ja partnerite laiaulatuslik ülemaailmne võrgustik.

Selle võrgustiku tugevus seisneb suutlikkuses suurendada oma konkurentsivõimet. Nagu NNZd, iseloomustab meie võrgustiku partnereid säästlikkus ja sotsiaalsus, juhtiv koht oma valdkonnas, kliendikesksus, uuenduslikkus, suunanäitamine, paindlikkus ja läbipaistvus, usaldusväärsus ja eetilisus.

NNZ jaoks on töötajad meie parim vara. Oleme veendunud, et see toob kaasa suurema loomingulisuse ja jõudluse ning see on meie klientide, tarnijate ja teiste sidusrühmade jaoks ülimalt oluline. Meie eesmärk on töötada väga isiklikul alusel, kirglikult ja nauditavalt vastavalt plaanile, mille oleme koos teinud. Meie moto on: „Koos on parem”. Koos pakume oma klientidele säästlikke kohandamisvõimalusi, logistikalahendusi ja uuenduslikkust läbi koos loomise.

Me suudame seda vajadust täita tänu tütarettevõtetele strateegilistes asukohtades erinevates riikides. Töötame koos oma klientide ja mitmekülgse professionaalide meeskonnaga; materjalide, toidutehnoloogia, graafilise disaini ja turu-uuringute valdkonna spetsialistidega. Koos töötame välja kohandatud tooteid alates kontseptsioonist kuni turule toomiseni. Pakume igale lülile ahelas kliendispetsiifilisi, nutikaid lahendusi!

Meie standardne tootevalik: võrkkotid, jutekangast kotid, paberpakendid, kootud PP kotid, kiled, fooliumid, alused, topsid, ämbrid, suurkotid ja kaubaaluste stabiliseerimismaterjalid. NNZ pakub ka kohandatud pakendeid. Kohaldame oma kõigile pakenditele kõrgeimaid säästlikkuse, tõhususe ja toiduohutuse standardeid. Seeläbi saavad meie kliendid kasu meie suurepärastest ostutingimustest ja kvaliteetsetest toodetest.