apples&pears-12011-cardboard -tray-punnet-NNZ

NNZ uurimus: "Tarbija eelistused - õunapakend"

Tarbija reaktsioon uue disainiga õunapakendile

Rahvusvaheline pakendamisettevõte NNZ on õuntele välja töötanud ainulaadse pakendi. Pakend on disainitud lainepapist alusena, mis koosneb kahest või neljast identsest lahtrist. Igasse lahtrisse mahub üks õun ja alus tervikuna on välja töötatud nii, et õunad on optimaalselt kaitstud kahjustuste eest, millele suhtes nad on väga tundlikud. Selle pakendikontseptsiooni teiseks eeliseks on trükipind, mis sobib ideaalselt kaubamärgi ja turunduse jaoks.

Tarbijate ülevaateuuringud on näidanud, et uus alus meeldib tarbijatele väga. See kehtib nii kõnesoleva toote (õun) kui ka tootekategooria (puuvili) kohta. Nimetatud uurimus on näidanud, et disain – mugav ja atraktiivne – võib soodustada ostmist.

Toodet turustatakse ettevõttele Dole Saudi Araabias lasteõunte turusegmendi jaoks.

Räägime teile heal meelel oma lähenemisviisist, uurimuse järeldustest ja tulemustest, andke meile lihtsalt oma soovist teada!

31B 81 3284063 2769862766 6 (1)
Uuendus NNZ-s tähendab jätkusuutliku pakendiportfoolio väljatöötamist teie jaoks, kasutades meie faktidel põhinevat #Rethink meetodit, mis juhindub Reinvent, Redesign, Research and Recycle lähenemisviisist.
87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Olge kursis viimaste arengutega. Liituge meie uudiskirjaga

"*" näitab nõutud väljasid

Kuidas me teie andmeid käsitleme? Lugege meie privaatsusavaldust. Saate nende meilide tellimuse igal ajal tühistada.