Berries 10702944

NNZ uurimus: „Tarbijate ostukäitumine - marjade pakend”

Mida tarbijad ütlevad ja mida nad tegelikult ostavad?

NNZ otsib pidevalt võimalusi, kuidas veelgi tõhusamalt reageerida klientide nõudmistele tarbijapakendi osas. NNZ viis läbi laiaulatusliku küsitluse, mille eesmärk oli vastata järgmisele:

  • Jätkusuutlikkus ja säästev pakend – mida tarbijad sellest teavad ja mõistavad?
  • Kuidas kasutajad reageerivad säästlikkust puudutavale teabevahetusele pakendil?
  • Millised on peamised emotsionaalsed ja ratsionaalsed ostukriteeriumid maasika- ja mustikapakendite valikul?
  • Milliseid säästva pakendi kontseptsioone tarbijad ostusimulatsiooni käigus ostavad?

Esitlesime Düsseldorfis Euroopa pakendifoorumil maasikapakendite tarbijate arusaamise uurimuse tulemusi. Jagame heal meelel teavet oma lähenemisviisi, uurimuse järelduste ja tulemuste kohta, andke meile oma soovist  lihtsalt teada!

31B 81 3284063 2769862766 6 (1)
Uuendus NNZ-s tähendab jätkusuutliku pakendiportfoolio väljatöötamist teie jaoks, kasutades meie faktidel põhinevat #Rethink (mõtle ümber) meetodit, mis juhindub Reinvent, Redesign, Research and Recycle (Leiuta uuesti, kujunda ümber, uuri ja taaskasuta) lähenemisviisist.
87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Olge kursis viimaste arengutega. Liituge meie uudiskirjaga

"*" näitab nõutud väljasid

Kuidas me teie andmeid käsitleme? Lugege meie privaatsusavaldust. Saate nende meilide tellimuse igal ajal tühistada.